D Resort Murat Reis Ayvalık

Posted on | 2 Comments

Rezervasyon

  • Telefon *
  • Masaj *
  • Emanet Kasa
  • İnternet
  • Sauna
  • Türk Hamamı
  • Fitness
  • Otopark
  • Kese & Köpük *
  • Cilt Bakımı *
  • Spa Merkezi *
  • Ringo *
  • Tekne Turları *
  • Buhar Banyosu
  • Kids Club
  • Mini Club
  • Çocuk Oyun Alanı
  • Telefon *
  • Masaj *
  • Emanet Kasa
  • İnternet
  • Sauna
  • Türk Hamamı
  • Fitness
  • Otopark
  • Kese & Köpük *
  • Cilt Bakımı *
  • Spa Merkezi *
  • Ringo *
  • Tekne Turları *
  • Buhar Banyosu
  • Kids Club
  • Mini Club
  • Çocuk Oyun Alanı
    • Shuttle bot ile misafirlere tesisten Cundaya trafnsfer ve özel gezi teknesi hizmeti sağlanabilmektedir.(ücretli)
    * ile işaretli özellikler ücretlidir.
    * ile işaretli özellikler ücretlidir.
    • Kum Plaj
    • Şezlong
    • Açık Havuz
    • Şemsiye
    • Özel Plaj
    • Mavi Bayraklı
  • Kum Plaj
  • Şezlong
  • Açık Havuz
  • Şemsiye
  • Özel Plaj
  • Mavi Bayraklı
  • * ile işaretli özellikler ücretlidir.
    • Tesisin “Güvenli Turizm Sertifikası” bulunmaktadır.
    • Covid 19 önlemleri sebebiyle giriş saati 15 00 dir. Çıkış saati 12 00 dir.
    • Tüm araçlar, özel donanımlı bir ekip tarafından herhangi bir transfer yapılmadan önce Sağlık Bakanlığı onaylı kimyasallarla günlük olarak dezenfekte edilir. • Tüm sürücülerin vücut sıcaklıkları günlük olarak alınır. • Sürüş sırasında tüm sürücüler maske ve eldiven giyer. • Tüm sürücüler sürece ilişkin prosedürler ve alınan önlemler hakkında misafirlere bilgi verilir. • Tüm araçlar transferler arasında Sağlık Bakanlığı onaylı kimyasallarla temizlenir ve dezenfekte edilir. Kapı tokmağı, pencere düğmesi, emniyet kemeri ve kol dayama yeri gibi misafirlerin en çok etkileşime girdiği noktalar için farklı renklere sahip özel mikro fiber bezler kullanılır. • Misafirlerin aksini talep etmesi durumunda, bazı araba camları yolculuk sırasında yarıya kadar açılacaktır. • Hijyen standartları nedeniyle tüm dergiler, gazeteler, tabletler ve şarj cihazları araçtan kaldırılmıştır. • Tüm arabalar el dezenfektanları ve kolonyalı ıslak havlularla donatılmıştır. • Rutin temizleme işlemine ek olarak, araçlar belirli aralıklarla dezenfekte edilecektir.
    • Resepsiyon alanında otele giriş yapan misafirlerin ateş ölçümleri yapılacaktır. • Covid-19 önlemlerinin belirtildiği el dezenfektanı standı, Ön Büro’nun yanına yerleştirilecektir. • Yüksek riskli noktalardan kalkan uçuklarla gelen konukların takibi için varış listesi önceden AFOM tarafından gözden geçirilecektir. • Şüpheli bir vaka olması durumunda doktor ofisinin yakınındaki bir odada, şüpheli kişi ve ailesinin izolasyonu derhal sağlanacaktır. • Yönetim tarafından kullanım istenirse vardiya sırasında personel için maske ve eldiven temin edilir. • Konukların önceki seyahatleri hakkında bilgi veren ek bir form doldurmaları gerekmektedir. • Odaların her iki yanında bir yedek / boş oda tahsis edilecektir. • Misafir çıkışından sonra odası 24 saat farklı bir misafire tahsis edilmeyecektir. • Resepsiyona termal kamera kurulacaktır. • Resepsiyonda kullanılan kalemleri dezenfekte etmek için UV makineleri satın alınacaktır. • Buggy kapasiteleri bir seferde sürücü dahil 4 kişi ile sınırlı olacaktır. Ailelerin, sürücünün yanındaki koltuğu boş bırakarak hizmeti almalarına izin verilecektir. • Buggy rutin temizliğine ek olarak, gün boyunca periyodik olarak dezenfekte edilecektir. • Resepsiyon masası temizliği için tek kullanımlık hijyenik mendiller kullanılacaktır.
    • Odalar, oda temizleme prosedürüne göre temizlenir. • Ön Büro ekibi tarafından sağlanan hijyen kitleri odaya yerleştirilir. • Temizlikten sonra görevli tüm ıslak yüzeylerin kurumasını bekler. Kurutulmuş yüzeyler; alkol bazlı dezenfektan, klor tableti (1lt suda çözündürülmüş) veya 1/100 oranında su ile seyreltilmiş ağartıcı ile temizlenir. • Temizlenecek tüm nevresim takımları çamaşırhaneye gönderilir, kimyasallar ile yüksek ısıda dezenfekte edilir. • Oda temizliği ve dezenfeksiyonun ardından oda bir kez daha sterilizasyon makinesi ile dezenfekte edilir. • Sterilizasyon makinesi ile dezenfeksiyon, uzun süreli konaklayacak misafirler için haftada bir kez ve kısa süreli konaklayacak misafirler için her girişten sonra kullanılır. • Tüm zeminler, koridorlar ve merdivenler ayda bir kez belirli bir kimyasalla dezenfekte edilir. • Tüm temizlik ve hijyen ürünlerimiz için Diversey markalı ürünler kullanılacaktır.
    • Ortak alanlar temizlik prosedürlerine göre temizlenecek ve dezenfekte edilecektir. • Temizlikten sonra görevli tüm ıslak yüzeylerin kurumasını bekler. Kurutulmuş yüzeyler; alkol bazlı dezenfektan, klor tableti (1lt suda çözündürülmüş) veya 1/100 oranında su ile seyreltilmiş ağartıcı ile dezenfekte edilir. • Tüm ortak alanlar rutin temizlik dışında her gece dezenfekte edilecektir. • Misafir tuvaletlerinde daha önce kullanılan bez havlular tek kullanımlık kağıt havlu makineleri ile değiştirilecektir. • Dezenfeksiyon için rutin temizlik hizmetlerinin yanı sıra haftada 3 kez sterilizasyon makineleri tüm ortak tuvaletlerde kullanılacaktır. • Dezenfeksiyon için ayda en az iki kez tüm ortak alanlarda sterilizasyon makineleri kullanılacaktır. • Tüm asansörlerin ve ortak kullanılan tuvaletlerin önüne el dezenfektanı kioskları yerleştirilecektir. • Tüm temizlik ve hijyen ürünlerimiz için Diversey markalı ürünler kullanılacaktır.
    • Tüm şezlonglar ve tüm yüzeyler temizleme prosedürüne göre temizlenir. • Temizlikten sonra görevli tüm ıslak yüzeylerin kurumasını bekler. • Temizlikten sonra görevli tüm ıslak yüzeylerin kurumasını bekler. Kurutulmuş yüzeyler; alkol bazlı dezenfektan, klor tableti (1lt suda çözündürülmüş) veya 1/100 oranında su ile seyreltilmiş ağartıcı ile dezenfekte edilir. • Temizlenecek tüm plaj havluları çamaşırhaneye gönderilir, kimyasallar ile yüksek ısıda dezenfekte edilir. • Tüm plaj havluları iki kişilik paketler halinde havlu standlarına yerleştirilir. • Şezlonglara havlu yerleştirilmesi gerekirse, personel havlulara dokunmamalıdır. • Şezlong aralarında 3-6 metre olacaktır. • Şezlonglar her kullanımdan sonra dezenfekte edilecektir.
    • Tüm personel yeni yönetmelik ve kurallar konusunda eğitilecek ve bilgilendirilecektir. • Hijyen ve sağlık gereksinimleri nedeniyle günlük sınırlı sayıda terapi kabul edilecektir. • Sadece rezervasyonlu konuklar SPA’ya kabul edilecektir. • Her işlemden sonra tüm yıkanabilir ekipmanlar SPA’da bekletilmeden saatlik bazda çamaşırhaneye gönderilecektir. • Tüm terapi odaları ve yatakları alkol veya klor bazlı kimyasallarla dezenfekte edilecektir. • Konuklar, sosyal mesafe gereksinimlerine göre sınırlamalarla rahatlatıcı alanlara refakat edilecektir. • SPA merkezi haftalık olarak dezenfekte edilecektir. • SPA girişine ve tüm ortak alanlara el dezenfektanları yerleştirilecektir. • Tüm misafir dolaplarında, dolaplara asılmış paketli elbiseler olacaktır ve paketler konuklar tarafından açılacaktır. • Ortak alanlardaki tüm havlular tek tek paketlenecek ve misafirlere verilecektir. • Ortak konuk alanları bir seferde 5 konukla sınırlı olacak ve konuklar tarafından SPA resepsiyonunda rezervasyon yapılabilecektir. • Buhar odaları ve saunalar aynı anda 3 misafirle sınırlı olacaktır. • Misafir dolaplarının bitişik dolapları boş olacaktır. • Terapiden sorumlu tüm personelin her seans sonrası üniformaları değişecek ve konukların istekleri üzerine maske ve eldiven kullanılacaktır.
    • Fitness girişi ve ortak alanlarda el dezenfektanları bulunacaktır. • Ambalajlı havlular konuklara görevli tarafından servis edilecektir. • Tüm havlular Fitness Center’da bekletilmeden saatlik bazda çamaşırhaneye teslim edilecektir. • Klima sistemi 24 saat çalışacak ve konuklar egzersiz yaparken pencereler açık tutulacaktır. • Fitness eğitmenleri misafirlerimize sosyal mesafe kurallarına uyarak rehberlik edecektir. Tüm kardiyo makineleri 1,80 metre arayla yerleştirilecektir. • Tüm eğitmenler her eğitimden sonra üniforma değiştirecek ve her eğitim için tek kullanımlık maske ve eldiven giyeceklerdir.
    • Su sporları ekipmanını temizleyip dezenfekte etmek için rezervasyonlar arasında boş zaman olacaktır. Her kullanımdan sonra her ekipman temizlenecek / dezenfekte edilecektir. • Her etkinlik için zaman çizelgesi oluşturulacak ve her biri için rezervasyon gerekli olacaktır.
    • Restoranlar, plajlar ve / veya diğer satış yerleri için limana ayak basmak isteyen tüm konuklar için rezervasyon gerekecektir. • Tüm misafirlerin kaydedilmesi ve önceki seyahatlerinden bilgi sağlayan ek formu doldurmaları istenir. • Tüm Zodyak bot kapasiteleri yarı kapasite ile sınırlı olacaktır ve kaptanlar maske ve eldiven giyeceklerdir. • Açık Deniz için tekne turları arasında 1 saatlik hazırlık ve temizlik süresi olacaktır. • Her konuk için bir adet paketlenmiş havlu sağlanacaktır. • Her turdan sonra tüm malzemeler değiştirilecek ve / veya temizlenecek / dezenfekte edilecektir. • Teknedeki personel servis sırasında maske ve eldiven giyecektir.
    • Her restoran ve barda sosyal mesafe kuralları uygulanacaktır. • Her restoran ve bar alanına hijyen kioskları yerleştirilecektir. • Her restoranda masa başına oturacak kişi sayısı ve mesafesi bakanlık tarafından belirlenen sosyal mesafe aralığında olacaktır. • Her masa konuk ağırlandıktan sonra dezenfekte edilecek ve yıkanacaktır. Masa temizliği için tek kullanımlık hijyenik mendiller kullanılacaktır. • Bez peçeteler, tek kullanımlık kâğıt peçetelerle değiştirilecektir. • Kahvaltı açık büfe yerine kişiye özel servis ile devam edecektir. • Masadaki tuz, karabiber, zeytinyağı, balzamik vb. Setleri kaldırılacak ve garson tarafından servis edilecektir. İstendiğinde tek kullanımlık tuz ve kara biber hazır bulundurulacaktır. • Çatal-Bıçak-kaşık steril şekilde paketlenecektir. Özel cepli tek kullanımlı peçetelerle masaya konulacaktır. • İstek üzerine konuklara el jeli verilecektir. • Bar, ve restorant alanları kapanışı takiben dezenfekte edilecektir. • Restoranlarda QR app kullanılacaktır.
    • Açık büfe tabelada omlet, gözleme, gözleme, pasta, menemen ve çırpılmış yumurta servisi devam edecektir. (Uzaktan hizmet verecek bir şef ile) • Masalara günlük 3 çeşit reçel ve 1 çeşit bal servis edilecektir. (en az) • Yoğurt çeşitleri ambalajlı yoğurt olarak servis edilecektir. • Yeşillikler kahvaltı mutfağından servis edilecektir. • Yumurta / gözleme / gözleme için büfe önünde kullanılacak halatlar yoluyla 2 metrelik boşluklar yaratılacaktır. • Kahve ve meyve suyu her konuk için masaya servis edilecektir, ortak içecek barı kaldırılacaktır. • Misafirleri tercihen hava sirkülasyonunun olduğu ve karşılıklı etkileşimin daha az olduğu dış mekanlarda oturtulacaktır. • Çiğ yumurta içeren tüm ürünler kaldırılacaktır. • Bütün yiyecek ve içecek birimlerinde sosyal mesafe işaretlendirmeleri kullanılacaktır. • Kahvaltıda rezervasyon opsiyonu olacak.
    • Prosedür %50 – 60 doluluk oranına göre belirlenmiştir. • Odaya giden tüm yiyecek ve içecekler hava veya diğer potansiyel kontaminasyonlarla teması sınırlandıracak şekilde kapalı olarak servis edilecektir. • Tüm oda servisi elemanlarının maske ve eldiven ile konuk ile temas halinde olacaktır. • Minimum temas ile mobil masa ile teslimat ve toplama prosedürüne uyulacaktır. • Kumaş yerine kâğıt peçete kullanılacaktır. • Tüm çatal-bıçak servisleri doğrudan temastan kaçınmak için tek paketlenecektir. • Tüm kirli ekipmanlar gecikmeden yıkanacak ve sterilize edilecektir. • Tüm metal ve ahşap tepsiler, temizlendikten sonra sürekli olarak dezenfekte edilecek ve yıkanacaktır. • Minibar görevlisi her odaya eldiven ve maske ile girmek zorundadır. • Odalardaki çay / kahve fincanlarının yanında tek kullanımlık yedek bardaklar bulunacaktır.
    • .
  • .
  • Konum Özellikleri

    Mevkii: Sarımsaklı
    Denize Mesafe: 0 m.
    Koca Seyit Havaalanına Mesafe: 50 km.
    İzmir Havaalanına Mesafe: 170 km.
    Ayvalık Merkezine Mesafe: 4 km.
    Sarımsaklı Plajına Mesafe: 2 km.
    Cunda Adasına Mesafe: 15 km.
    Otogara Mesafe: 2 km.

    Rezervasyon-Yap

     

    Yorum Yazın