Swissôtel Büyük Efes İzmir

Posted on | 2 Comments

Rezervasyon

  • Çamaşırhane *
  • Oda Servisi *
  • Masaj *
  • Jakuzi
  • İnternet
  • Sauna
  • Türk Hamamı
  • Fitness
  • Otopark
  • Kese & Köpük *
  • Terapi *
  • Pilates
  • Buhar Banyosu
  • Çamaşırhane *
  • Oda Servisi *
  • Masaj *
  • Jakuzi
  • İnternet
  • Sauna
  • Türk Hamamı
  • Fitness
  • Otopark
  • Kese & Köpük *
  • Terapi *
  • Pilates
  • Buhar Banyosu
  • * ile işaretli özellikler ücretlidir.
    • Açık Havuz
    • Kapalı Havuz
  • Açık Havuz
  • Kapalı Havuz
  • * ile işaretli özellikler ücretlidir.
    • Tesisin  “Güvenli Turizm Sertifikası”  bulunmaktadır.
    • Covid-19 Kapsamında Swissôtel Büyük Efes, İzmir’de Alınan Önlemler
    • Ortak Alanlar
    •  Tüm ortak alanlarda, kalabalık oluşabilecek alanlarda, sosyal mesafe işaretlemeleri ve uyarıları
    • mevcuttur.
    •  Tüm girişlerde dezenfektan bulunmaktadır. Misafir, personel ve ziyaretçi girişlerinde ateş
    • ölçümü yapılmaktadır.
    •  Tüm genel alanların temizlik planları güncellenmiş, sık temas edilen yüzeyler sıklıkla
    • dezenfekte edilmektedir.
    • Misafir Karşılaması
    •  Resepsiyon desklerinde misafir ve personel arasında pleksiglas, koruyucu cam,
    • yerleştirilmiştir.
    •  Check-in esnasında misafire ateş haricindeki hastalık belirtileri sorulur ve böylece misafirler
    • tekrar bir kontrolden geçirilir. Sonrasında misafirlere otelde gerçekleştirilen temizlik ve
    • önlem uygulamaları hakkında yazılı bilgi verilir.
    •  Resepsiyon desklerinde misafirin dokunabileceği her alan için çapraz bulaşma önlemleri
    • alınmıştır; pos cihazları her kullanım sonrası dezenfekte edilir, kalemler için kirli temiz ayrımı
    • vardır, oda kartlarının içine bırakılması için kutu bulunmaktadır.
    •  Misafir talebine istinaden dezenfektan, maske ve eldiven kiti sağlanmaktadır.
    •  Misafirlere temassız ödeme, online check-in, hızlı check-out hizmetleri ile resepsiyona
    • uğramadan konaklama gibi kolaylıklar da sağlanmaktadır.
    •  Misafir transfer araçlarında firma denetimi ile ekstra hijyen ve sanitasyon sağlanmaktadır. Sık
    • temas edilen yüzeyler her misafir öncesi ve sonrası dezenfekte edilir. Araç içerisinde, talep
    • halinde, maske-dezenfektan sağlanır.
    • Misafir Odaları
    •  Tüm odalardaki malzemeler en aza indirgenmiştir.
    •  Odalarda yer alan eşyalar, tek kullanımlık alternatiflerle değiştirilmiştir. (menü, bilgilendirme
    • kartları gibi),
    •  Genel alanlarda olduğu gibi odalarda da temizlik planları güncellenmiş, sık temas edilen
    • yüzeyler sıklıkla dezenfekte edilmektedir.
    •  Periyodik olarak ulv teknolojisi ile hidrojen peroksit kullanımı ile dezenfeksiyon yapılmaktadır.
    • Restoran, Bar ve Mutfaklar
    •  Tüm restoranların ve barın girişinde sosyal mesafe işaret ve uyarıları bulunmaktadır.
    •  Talep halinde dezenfektan ve maske temini yapılmaktadır.
    •  Her masada dezenfektanlı mendil, uyarı içerikli tek kullanımlık amerikan servis ve tek
    • kullanımlık servis ekipmanları (tuzluk, biberlik, çatal-kaşık gibi) bulunmaktadır.
    •  Her misafirden önce ve sonra masalar ve sık temas edilen yüzeyler dezenfekte edilir.
    •  Servisler maske, siperlik ve eldiven kullanan eğitimli personeller tarafından yapılmaktadır.
    • Yemek ve sunumların hazırlanma aşamasında da aynı şekilde mutfak personeli maske, siperlik
    • ve eldiven ile önlemlerini almaktadır.
    •  Büfe sunumlarında pleksiglas, koruyucu cam ile misafir teması engellenmiştir.
    •  Mutfak içerisinde HACCP gıda güvenliği koşulları uygulanmaktadır.
    •  Tüm restoranlar, bar ve mutfak alanlarının temizlik planları güncellenmiş, sık temas edilen
    • yüzeyler sıklıkla alkol bazlı dezenfektasyonlar ile dezenfekte edilmektedir.2
    • Pürovel Spa&Sport
    •  Pürovel Spa&Sport’un tüm alanlarında malzemeler en aza indirgenmiştir.
    •  Misafirlerin kullanımına sunulan eşyalar, tek kullanımlık alternatiflerle değiştirilmiştir. (kese,
    • bone, şampuan, duş jeli gibi)
    •  Genel alanlarda olduğu gibi odalarda da temizlik planları güncellenmiş, sık temas edilen
    • yüzeyler sıklıkla dezenfekte edilmektedir.
    •  Periyodik olarak ulv teknolojisi ile hidrojen peroksit kullanımı ile dezenfeksiyon yapılmaktadır.
    • Teknik
    •  Otel genelindeki makine ve teçhizatın bakım ve kontrolleri yetkili kuruluşlar tarafından
    • yaptırılmaktadır.
    •  Otel genelinde %100 temiz hava ile havalandırma sağlanmaktadır. Havalandırma üniteleri
    • ozonla temizlenerek %100 temiz hava sirkülasyonun sağlanmaktadır.
    •  Havuz klor ölçüm ve analizleri sürekli yapılmaktadır. Aynı şekilde gıda alanlarında kullanılan
    • suyun ölçüm ve analizleri de yetkili kuruluş ile kontrol altında tutulmaktadır.
    •  Klima bakım ve dezenfeksiyonları temizlik planları çerçevesinde yapılmaktadır.
    •  Oda bakımlarında özel prosedürler uygulanmaktadır.
    • Satın Alma Süreci
    •  Tüm tedarikçilerde ateş ölçümü yapılmaktadır.
    •  Tüm satın alma alanlarında sosyal mesafe işaretlemeleri mevcuttur.
    •  Tedarikçiler içeri alınmadan, gıda güvenlik kontrolleri sağlanmaktadır.
    •  Gıda dış ambalajları otel dışında bırakılıp, iç ambalaj dezenfeksiyonu sonrası ürünler otel
    • içerisine alınmaktadır.
    • Personel
    •  Tüm personel alanlarında sosyal mesafe işaretlemeleri, uyulması gereken talimatlar ve
    • dezenfektan mevcuttur.
    •  Personel yemekhanesine tek kullanımlık malzemeler sağlanmıştır. Yemekhane görevlisi yemek
    • servisi yapmaktadır.
    •  Tüm personel Covid-19, hijyen malzemeleri, kişisel koruyucu donanım kullanımı, el yıkama,
    • acil durum müdahale eğitimleri almıştır.
    • Ortak alanlarda Güvenli Sosyal Mesafe düzenlemesi Yapılmıştır
  • Ortak alanlarda Güvenli Sosyal Mesafe düzenlemesi Yapılmıştır
  • Konum Özellikleri

    Mevkii:

    Rezervasyon-Yap

     

    Yorum Yazın